Som virksomhedsejer eller ansat ved du, at noget af det vigtigste for kunderne, som kommer ind i din butik eller reception, er førstehåndsindtrykket. Er der pænt og rent? Smiler personalet og får de tilbudt den hjælp de har brug for? Føler kunden sig i det hele taget godt tilpas og taget imod? Men har du tænkt på hvordan førstehåndindtrykket er, hvis kunderne ringer til dig?

Når en kunde ringer, er det vigtigt med en god præsentation og at kunden kan mærke at der bliver smilet i den anden ende af telefonen – ligesom hvis du mødte personen face to face. Det betyder noget, hvor let det er for kunden at finde frem til den rette medarbejder og i det hele taget få hjælp gennem telefonen, om så det er hjælp til salg, reklamation eller noget helt tredje.

Forhøj din service og øg din bundlinje

| F.eks. med telefonkø, guide til basisinformation og noget så simpelt som ventemusik. På denne måde bliver kunderne betjent lige der, uanset om du er optaget og hvor du er, på enten mobil eller IP-telefon. Dette giver den bedste oplevelse for kunderne, og det kan være med til at optimere processer og kommunikationen internt i virksomheden.  Med den rette løsning, vil du og dine kunder opleve fleksibilitet og tilgængelighed uden, at du behøver sidde på din pind fra morgen til aften. Herved får man en løsning, der dækker alle kommunikations- og samarbejdsbehov på bedste vis.

Med erhvervstelefoni får du samtidig styrket virksomhedens konkurrenceevne med en moderne og komplet telefoniløsning, som gør medarbejderne i stand til at kommunikere bedst muligt både internt og eksternt. Dette giver også et endnu større og bedre samarbejde blandt kolleger, som samtidig vil have bedre forudsætninger for at imødekomme kundernes behov. Uanset om det er en større eller en mindre virksomhed. Læs meget mere om erhvervstelefoni her.