I en digital verden bliver mærket – BRANDET – endnu vigtigere.
Det kræver en solid brand strategi.
Faren for at drukne i de daglige driftsmæssige udfordringer er enorm.
Mange fristes til at bruge værktøjer, hvor resultatet kun kortsigtet ses på bundlinien – og glemmer de aktiviteter, der virker på den lange bane.
Et brand skal være enkelt at forstå og kommunikere og det skal gøres igen og igen.
Benyt enhver lejlighed til at blive husket af dine kunder.
H2O Brandings eksklusive vandflasker – med silketryk direkte på flasken sikrer dit logo varer evigt – eksponerer din virksomhed på en måde, som viser du lægger vægt på kvalitet og har sans for detaljerne.
Et stærkt branding værktøj der virker – både på den korte og lange bane.
De færreste tænker på, at en kop kaffe sætter dobbelt så stort klimaaftryk på miljøet som en flaske vand!
( H2O Brandings vandflasker er 100% CO2 neutral produceret – 20 % fra egne solceller resten fordelt på vind og vand energi ).
I dag bliver hele 8 ud af 10 flasker til vandflasker igen – resten går til bl.a. tekstil og tæpper
H2O leverer eksklusive vandflasker til mange stærke brands, og lægger særlig vægt på en individuel service. og med omtanke
for miljøet.
Kunder som Egetæpper – der har speciel fokus på CSR – binder samarbejdet sammen på en særlig måde.
Egetæpper vandt Danish Design Award pris 2016 med deres “Reform Memory Carpets” i kategorien Society – Clean World.
Reform Memory Carpets består af genbrugte vandflasker og brugte fiskenet. En særlig fremstillingsteknik omdanner flasker og fiskenet til et materiale, der er holdbart, kan genbruges og er miljøvenligt.
Juryen siger:
“Reform Memory Carpets er et fantastisk eksempel på, hvordan bæredygtighed tænkes ind i alle dele af en industriel proces.
Projektet illustrerer, hvordan cirkulær økonomi kan være en særdeles god forretningsmodel, uden at man går det mindste på kompromis med produktets stil, æstetik og funktion. Denne kollektions gennemførte tilgang til bæredygtighed er i høj grad et forbillede for andre industrielle designvirksomheder”.