Ét år efter Dately stod i Løvens Hule og takkede nej til en investering – udkommer nu med det nye skud på stammen.

Det er et år siden, at Nicolai Mazur, stifter af virksomheden Dately ApS, stod i Løvens hule og søgte en investering. Sidenhen har det taget fart, og for Nicolai og teamet har det været en spændende tid med fart over feltet.

Da Nicolai, tilbage i vinteren 2021, stod i hulen foran løverne, var de blot to mennesker ansat i Dately. I dag er teamet vokset, og samlet sidder de alle på Datelys eget kontor i hjertet af København. Her arbejder de på højtryk for at sprede nærvær i de danske hjem. Efter flere betydningsfulde investeringer, fik Dately rejst kapital, som var med til at skabe en yderst tilfredsstillende omsætning i 2022.

Nye investeringer, B2B-salg, 20.000 bokse sendt afsted og en omsætning der steg med 300% fra forhenværende år, har Nicolai og resten af Dately kun fået mere blod på tanden af endnu et lærerigt år. Siden Løvens Hule, har fokus været på at udvikle konceptet i tæt samarbejde med kunderne. Det har resulteret i mange iterationer, læringer, udfordringer og succeser. Derfor står Dately nu også med deres nyeste skud på stammen.

Som Nicolai også viste i Løvens Hule, var konceptet dengang, baseret på et date-i-en-boks produkt, som kun fandtes på abonnement. Siden afsnittet rullede over de danske skærme, har efterspørgslen kun vokset og behovet for at udvikle Datelys produkter er ligeledes taget til.

Virksomheden har uundgåeligt også mødt bump på vejen i en usikker tid. Derfor arbejder de også konstruktivt med den data de får, så de bedst muligt er omstillingsparate ift. hvad der er behov for, og hvad der efterspørges.

”Vi har lyttet til kunderne!”

DatelyI takt med en udvidet produktportefølje, et større team og flere ressourcer har Dately i samarbejde med deres loyale kunder, opnået uundværlige indsigt i kundernes behov og ønsker. De erfaret sig hvor skoen faktisk trykker hos målgruppen, og har tilpasset deres produkter til dem.

De har lært meget hen ad vejen, og den brugbare viden, som de får fra kunderne undervejs, har gjort at de har kunne imødekomme dem, hvor de er. De har lyttet, og for teamet har det været en proces at nytænke konceptet ”den perfekte hjemmedate”. De har nu et nyt, færdigbagt produkt, som de er ekstremt stolte af.

 ”Den feedback vi får er sindssygt værdifuld for os, og derfor bruger vi den selvfølgelig også!” – fortæller Nicolai.

Derfor har Dately lanceret en ny Dateboks, og de er meget spændte på hvordan deres kunder vil tage imod det nye koncept!

Produktet er blevet udviklet for at gøre det nemmere at skabe nærvær i hverdagen og huske kærestetiden. De har forenklet produktet, og ved at koge det ned, er de nu endt med en mindre og billigere boks – men som forhåbentligt vil skabe den samme værdi hjemme i stuerne.

De lærte hurtigt at præferencegraden hos kunderne var, og er høj. Alle par er forskellige, og det har derfor været en udfordring at afkode hvad folk ønskede og foretrak i deres boks.

Dately håber at de, med denne boks, kan overskueliggøre hverdagsdaten yderligere, og på den måde leve op til kundernes forventninger!

Der er stor optimisme omkring den nye dateboks, og Nicolai Mazur og teamet er meget spændte på hvad 2023 ellers vil bringe dem!

Dately vil skabe nærvær flere steder!

”V forsøger hele tiden at leve op til vores kunders ønsker i takt med, at vi også griber nye muligheder” – fortæller Datelys stifter Nicolai Mazur

Som noget helt nyt skal Dately til at skabe nærvær andre steder end blot hjemme i stuerne. Nyligt har Nicolai lukket en aftale med strandhotellet Marienlyst, og har en ambition om at lukke flere aftaler med ESS Group-hotellerne. For Dately handler det om at bidrage til mere kærestetid, og de tror på at det kan være med til at skabe den ekstra følelse af nærvær. Den nærvær, som man ønsker, når man tager væk fra hverdagen, på et ophold.

Virksomheden befinder sig i en utrolig spændende tid, og med en ambition om at komme yderligere udover stepperne, har virksomheden sat sig et mål om at vækste med 200%. Målet skræmmer bestemt ikke stifteren Nicolai Mazur. For med alle de ting, som de har i kakkelovnen for det kommende år, er han sikker på at de i fællesskab nok skal nå målsætningerne!