Hvis du har din IT-service spredt ud over flere forskellige aftaler og firmaer, kender du sikkert også problematikken ved, at der kan komme uforudsete udgifter, komplikationer og udfordringer, fordi de pågældende IT-serviceaftaler ikke nødvendigvis samarbejder med hinanden.
Dette slipper du for, hvis du anskaffer dig en fast all inclusive IT-serviceaftale, som dækker alle dine behov. Har I brug for en IT-serviceaftale? Så læs med her.
Gør brug af de mange fordele
De væsentligste fordele vil blive oplistet her
- prisen er fast, fordi aftalen er fast. Du kan derfor nemt regne prisen for IT-service ind i dit budget og regne med, at den rent faktisk holder. Ingen uønskede pludselige ekstra udgifter!
- du får support med i aftalen, hvilket vil sige at du og dine medarbejdere altid kan kontakt en supportmedarbejder hos det pågældende firma, som en del af den faste pris.
- udbyderen vil løbende holde sig opdateret med dit firma og dermed opdatere dine løsninger, såfremt det bliver aktuelt. Altså skal du ikke selv være opmærksom på, hvornår dine IT-løsninger trænger til en opdatering.
- der er en høj IT-sikkerhed forbundet med at få en serviceaftale hos én udbyder.
- du betaler ikke for mere end hvad du har behov for, du får kun de licenser, som er nødvendige for driften af dit firma. Fuld udnyttelse og udbytte af de pågældende licenser er inkluderet.
- gratis opstart! De gamle data og systemer vil blive flyttet til den nye løsning uden ekstra omkostninger, og der går derfor intet tabt.
Så – for at opsummere
Der er ikke andet end gode fordele ved at samle alle dine IT-serviceaftaler hos én udbyder og lade dem tage sig af det hele. Det skaber stor ensartethed, tryghed og enkelhed. Dine medarbejdere vil altid vide, hvem de skal kontakt, hvis der er behov for IT-service.