Kommunikation i og for en virksomhed er altafgørende. Men kommunikation i dag er mange ting. Dét ved virksomheden Celfon, som taler med erhvervskunder i hele landet. Kommunikation er ikke bare en telefonsamtale.

Tekst: Anne Bente Volf
Foto: Erling Jørgensen

Mød kunden

Det hele handler om at møde kunden der, hvor kunden er. At møde op. Hilse på og lytte til, hvilke behov kunden har. Det ved enhver er den bedste service. Det, én vil have og har behov for, passer ikke nødvendigvis til den næste kunde.

Teleselskabet Celfon ved dette. Det er deres passion – deres nerve. Ikke alt kan klares over en telefon…

“Erhvervstelefoni, som er fleksibel og skræddersyet til den enkelte kunde, det er vores lod”, lyder det fra direktør i Celfon, Henrik Melballe.

“Mange tænker, at det handler om prisen, og ja, det gør det da også til en vis grænse, men det er vigtigt, hvad der er med i prisen. Telefoni er bestemt ikke bare telefoni i dag.”

“Vi er i en branche, hvor intet står stille. Det ved kunderne godt, men det er ikke sikkert, at det har nogen betydning for dem, hvad der sker om et år, før det sker. Vi vil så bare gerne hjælpe dem med at være på forkant”, lyder det.

“Telefoni er erhvervslivets kommunikation. Deres kontakt med kunderne. Ind- og udgående. Det skal bare virke.”

Celfon, Bizz Up Magasinet forår 2020, Bizzup.dk, celfon.dk

Thy-rødder

Celfon har rødder i Thy, men har erobret hele landet. Med det ene for øje at være et teleselskab, der lytter.

“At vi base i Thy, har ikke den store betydning for vores kunder”, siger teknisk chef Olaf Gjørup.

“Nok er det mere en indgang. Thy er i manges øjne blevet et kvalitetsstempel”, lyder det med stolthed i stemmen.


LÆS OGSÅ: 

”Velkommen til, hvad kan jeg hjælpe med?”


“Vi er der, hvor kunden er. Der, hvor behovet opstår. Vi møder personligt op for at tage snakken og præsentere vores produkt. Vi hjælper naturligvis med alt i forbindelse med skiftet fra andet selskab, og vi er der, den dag Celfon er jeres nye samarbejdspartner. Naturligvis er vi det”, siger Henrik.

“Det hele handler om at skabe værdi for kunderne. Vores kunder lever ikke af telefoni, men hvis ikke det virker optimalt, kan det have stor betydning for den enkelte virksomhed”, fortæller Olav Gjørup.

“Det er os, der er nørderne. Det er os, der lever af telefoni. Det er vores fornemmeste opgave at oplyse kunderne om, hvad vi kan byde ind med, der kan gøre deres hverdag bedre. Optimere deres arbejdsgang og ikke mindst løfte deres service over for deres kunder.”

Celfon, Bizz Up Magasinet forår 2020, Bizzup.dk, celfon.dk

Fremtidssikrer

“For os betyder den menneskelige kontakt alt. Alle kender det med, at man bliver tilbudt fem forskellige valgmuligheder, når man ringer op. Det kan faktisk gøres bedre. Men bør møde mennesker på linjen”, mener de to mænd i spidsen for Celfon.

“Vi kan levere løsninger, der kan og vil mere, end de fleste tænker og tror. Vi trækker ikke noget ned over nogen. Ingen bindinger. Ingen kasser. Vi kigger på den enkelte virksomhed og arbejder sammen om at optimere hele vejen rundt”, lyder det.

“For os handler det om relation. Om at skabe værdi. Om at være der med det, kunden har behov for. Vi sørger for den bedste løsning for din virksomhed – også i fremtiden”, siger direktøren.

 

FAKTA:

Celfon tilbyder en brugervenlig teleløsning, hvor omstillingsbordet på din pc giver et rigtig godt overblik, mens app’en på mobilen giver stor fleksibilitet.

Se meget mere på www.celfon.dk